Tuesday, March 1, 2011

Tampil Jelita, Sihat dan Menawan


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Terima kasih kerana sudi lawat blog saya ni. Di sini saya ingin memperkenalkan rangkaian produk dan setelah mendapat hasil yang memuaskan, saya mahu berkongsi dengan rakan-rakan semua. Ramai juga pengguna yang mendapat hasil yang bagus. Testimoni akan saya updatekan kemudian. Selain itu, saya juga akan kongsikan tips kecantikan dan kesihatan serta lain-lain info yang bermanfaat (skop yang lebih luas) untuk kebaikan kita bersama bak kata omputih 'sharing is caring'.

Jangan lupa untuk merebut peluang untuk memenangi hadiah misteri serta diskaun istimewa menerusi pembelian di Effa Store. Nantikan promosi istimewa bulan Mac sempena pembukaan kedai ini. Jumpa lagi.

fb: Effa Store
0176071664

No comments:

Post a Comment